Hey you! Ben jij een creatieve maker met een scherp oog voor conversie? Leef jij online, weet jij hoe je campagnes laat knallen, content laat raken en mensen aan een merk bindt? En wil jij jouw talent inzetten voor een doel waar je écht impact mee maakt?
Dan zit je hier goed.
Wat ga je doen?
Als Online content specialist werk je nauw samen met je (o-zo-leuke) collega’s binnen team communicatie. En natuurlijk ben je ook daarbuiten een belangrijke schakel op het gebied van online. Met jouw energie en expertise geef je onze missie een krachtige online stem:
- Je ontwikkelt en beheert de online contentstrategie en bijbehorende planning
- Je creëert pakkende content voor onze website, nieuwsbrief en socials (LinkedIn, Instagram, YouTube, TikTok)
- Je bent verantwoordelijk voor de tactiek én uitvoering van onze online campagnes, (pre: Meta Business Suite en Google Ads is hier onderdeel van)
- Jij zet ons verhaal online kracht bij, bij de juiste mensen, met sterke boodschappen.
- Je maakt en bewerkt zelf content: visuals, copy en video
- Je denkt mee over funnels, targeting, retentie en A/B-testen
- Je optimaliseert onze website en zorgt voor een optimale gebruikerservaring
- Je vertaalt inzichten uit data naar concrete actiepunten – je kijkt verder dan cijfers alleen
- Je signaleert trends, speelt daarop in en verrast met creatieve ideeën die raken
Wie ben jij:
Je bent een ondernemende online specialist met een hands-on mentaliteit. Creatief én analytisch. Een doener die weet wat werkt. Daarnaast:
- Weet je het maximale te halen uit alle kanalen
- Begrijp je hoe social media en web elkaar versterken
- Begrijp je hoe je campagnes optimaliseert op conversie
- Ben je sterk in het ontwikkelen van content die visueel én inhoudelijk klopt
- Ben je proactief, nieuwsgierig, neemt initiatief en bent altijd op zoek naar verbetering
- Kun je zelfstandig werken en houd je je staande in een omgeving die soms hectisch is
- Heb je een goed gevoel voor beeld, taal en merkidentiteit
- Kun je rapporteren met inzichten die verder gaan dan alleen de data
- Heb je ervaring met Meta Business Suite en Google Ads
- Is ervaring met tools als Canva, Adobe Express, Figma of InDesign mooi meegenomen
- Ben je bekend met WordPress en ActiveCampaign? Ook dat is een plus
Wat wij bieden
- Een mooie uitdaging om Spieren voor Spieren verder te ontwikkelen en professionaliseren op het gebied van communicatie;
- Een baan bij een informele non-profit organisatie waar snel geschakeld wordt;
- Een betrokken team van 13 professionals die je met open armen welkom heten;
- Een passend marktconform salaris € 3.705,– (o.b.v. fulltime);
- Een jaarcontract op basis van 32-36 uur per week (40 uur is fulltime), waarbij de intentie is om de functie voor langere tijd te borgen in de organisatie;
- Centraal gelegen kantoor in Utrecht met kosteloos parkeren;
- Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding;
- Mogelijkheid tot hybride werken.
Over Spieren voor Spieren
Al meer dan 25 jaar zetten wij alles op alles om spierziekten bij kinderen te verslaan. Vanuit onze roots in de topsport zetten we onze gezonde spieren in voor de zieke spieren van kinderen. En we zijn niet alleen: steeds meer mensen sluiten zich aan. Want er valt nog zoveel te winnen – tijd én kwaliteit van leven. We strijden voor een toekomst waarin kinderen met een spierziekte kunnen meedoen en opgroeien, zoals ieder ander kind. Elke stap, hoe klein ook, brengt ons dichter bij de winst. Voor de kinderen. Voor de gezinnen. Voor de toekomst.
Enthousiast?
Stuur vóór 16 juni je cv en een creatieve motivatie naar tess@spierenvoorspieren.nl o.v.v. ‘Vacature Online Content Specialist’. We plannen dan eerst een korte online kennismaking van zo’n 20 minuten. Klikt het van beide kanten? Dan nodigen we je uit voor een gesprek bij ons op kantoor in Utrecht. Deze gesprekken vinden plaats op 23 of 24 juni.
Wij vinden een diverse en inclusieve organisatie belangrijk. Iedereen die zijn talenten wil inzetten om onze doelstellingen te realiseren krijgt de ruimte om dat te doen, ongeacht gender, leeftijd, afkomst of geaardheid.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. D